فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

توضیحات در مورد اختلال شخصیت

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

توضیحات در مورد اختلال شخصیت

مطالعه شخصیت انسانی به سن بسیار پیر می رسد، و از زمان ارسطو و یونان باستان، همیشه تلاش هایی برای کشف انواع کاراکترهای انسانی صورت گرفته است. اما مطالعات در زمینه اختلال شخصیت از جمله دسته های جدیدی است که در دوران باستان خیلی مورد توجه قرار نگرفته است. آغاز این نوع مطالعه به سال 1801 میلادی میرسد، زمانی که فیلیپ پینل وضعیت اختلال شخصیت را توصیف و توصیف میکند. موقعیت انسان، مجموعه ای از خشم و خشونت در غیبت توهم و تخیل. در سال 1835، یک نام پزشکی به نام JC ریچارد، اصطلاح "انحراف از احساسات طبیعی، روند، عادات، خلاقیت، ضربه های ناگهانی" را نام برد که به موجب طیف وسیعی از تعاریف ارائه شده، امکان بررسی دقیق شخصیت را فراهم کرد اختلال در گذر به طور کامل روشن نیست. در سال 1986، 60 سال پس از مطالعات JC ریچارد، امیل چپلین هفت نوع اختلال شخصیت اجتماعی را توصیف کرد. بعدا این توصیفات کامل تر شد و شریک مکمل آنها Crappleen، Crete Schneider بود. طبقه بندی و مطالعاتی که Schneider انجام و ارائه کرده است هنوز یکی از اصلی ترین مطالعات و مطالعات در اختلال شخصیت است. اختلال شخصیت زمانی رخ می دهد که نقص بین رفتار فردی و بین فردی وجود داشته باشد. اگر علائم این عدم تعادل به صورت یکپارچه به عنوان بخشی از مرحله توسعه فردی یا توسعه زیست محیطی / اجتماعی ظاهر شود، به دلیل استفاده از مواد و قرار دادن آنها در شرایط خاص، به عنوان یک اختلال شخصیت شناخته نخواهد شد.

ما در این مقاله درباره اختلال شخصیت صحبت می کنیم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
اختلال شخصیت چیست؟

اختلالات شخصیت مجموعه ای از اختلالات روانی هستند که ویژگی اصلی آن رفتار خشک و نامرئی است. این رفتارها به افراد آسیب می رساند، زیرا آنها سازگاری خود را با الزامات زندگی روزمره و مانع روابط خود با دیگران می کنند.
همه چیز در مورد اختلال شخصیت

شخصیت ویژگی های فردی را که شامل الگوهای احساسی، احساسی و رفتاری هستند، بیان می کند (پروین، جان، 2001، ص 3). این تعریف نشان دهنده ویژگی های فردی، پایدار، فکری، رفتاری یا عاطفی است. اختلالات یا ناهنجاریها با توجه به چهار ویژگی تعریف می شود: 1. دچار تنش: عذاب عاطفی یا عاطفی در زندگی مشترک. 2. اختلال: کاهش توانایی فرد برای انجام امور روزانه به طوری که او نمی تواند کار خود را مطلوب انجام دهد. 3- خود و دیگران را با کار انجام دهید. 4- از نظر اجتماعی و فرهنگی غیر قابل قبول است افراد مبتلا به اختلالات شخصیت دارای ویژگی های شخصیتی نادرست هستند و این ویژگی ها عمیق و عمیق هستند و از هر گونه تغییری در مقاومت در برابر آن ها مقاومت می کنند. اغلب اوقات این افراد فکر می کنند که دیگران باید آنها را تغییر دهند و نه برعکس. افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی و جهان به گونه ای تفسیر شده اند که برای آنها بسیار ناخوشایند و یا توانایی آنها در زندگی عادی است. تجربیات ناسازگار آنها با خود و جهان از دوران کودکی و نوجوانی شروع می شود و زندگی آنها را به تدریج و همه جا تحت تاثیر قرار می دهد. اختلالات شخصیت از انواع مختلفی است و افکار، احساسات و رفتارهایی که توسط یک فرد تجربه می شود ممکن است بسته به اختلال شخصیت متفاوت باشد. شخصیت می تواند سازگار یا ناسازگار باشد، و این رابطه به طور نزدیک به "انعطاف پذیری" است. اختلال شخصیت به معنای "رفتارهای ناسازگار و غیرمتعارف در برخورد با محیط ها و شرایط"
اختلال شخصیت و رد هر گونه دفاع

دفاع از موثرترین راه، به ویژه در افراد مبتلا به اختلال شخصیت، می تواند به طور کامل اضطراب و افسردگی را از بین ببرد. بنابراین، یکی از دلایل اصلی برای افرادی که اختلالات شخصیت دارند رفتار خود را تغییر نمی دهند، متوقف کردن هر گونه دفاع، یعنی افزایش اضطراب و افسردگی خودخواهانه

  • قاسم قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی