فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

فروشگاه اینترنتی الیگوزنا

درمان گوش درد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

درمان گوش درد

برای کاهش درد گوش، یک بطری آب گرم استفاده کنید. بطری داخل پارچه قرار دهید و آن را روی گوشی قرار دهید. زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است و به درمان عفونت های گوش کمک می کند. همچنین طبیعی است. برای کاهش التهاب و درد، به آب زنجبیل تازه بریزید و به گوش ببرید. شما همچنین می توانید قاشق چای خوری ریشه زنجبیل را با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. سپس آن را برای پنج تا ده دقیقه بگذارید و به گوش ببرید. هر دو روغن نعناع و برگ نعناع برای کاهش درد گوش استفاده می شود. برگ های نعنا تازه را بردارید و چند قطره را به گوش ببرید. چند قطره نعناع نعناع را در اطراف گوش بگذارید. اجتناب از ریختن روغن به گوش. برگ های ریحان را تکه تکه کرده و آب را بردارید. سه یا چهار قطره آب ریحان را به گوش ببرید. آن را یک یا دو بار در روز انجام دهید. برنج دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی است که به کاهش عفونت کمک می کند. همچنین بر درد گوش تاثیر می گذارد. بعضی از برگ ها را به هم بزنید و آب را رنده کنید. چند قطره از آن را مانند یک قطره گوش در گوش قرار دهید. یک پد پنبه را در روغن سیاه قرار دهید، سپس آن را فشار دهید تا روغن اضافی را اضافه کنید. این پنبه را در گوش قرار دهید و آن را چند دقیقه نگه دارید و سپس آن را بردارید. آن را یک بار یا دو بار در هر روز برای به دست آوردن بهتر است. سر اسب را با توجه به خواص ضد میکروبی و ضد قارچی درمان می کند. یک قاشق چایخوری از روغن چمن بیکن را با سه قاشق چای خوری روغن کنجد و گرم کنید. چند قطره مخلوط روغن را به گوش بمالید. دو قاشق چایخوری روغن خردل را با نصف قاشق چایخوری از علفزار و یک فنجان سیر مخلوط کنید. مخلوط را حرارت دهید تا سیر قرمز شود. مخلوط را درست کنید و چند قطره را به گوش بمالید. تسکین دهنده می تواند رطوبت را در گوش کاهش دهد و گوش را بهبود بخشد. پس از حمام کردن، گوش ها را با استفاده از حوله خشک نکنید. از یک حوله به جای سشوار استفاده کنید. سشوار را بر روی گرما قرار دهید و سپس گوش را خشک کنید. از گرما سشوار استفاده کنید تا رطوبت گوش خشک شود. بیش از پنج دقیقه به سشوار گوش نکنید. اگر نمیتوانید با روشهای فوق پیشرفت کنید، به پزشک خود مراجعه کنید.
درمان گوش درد با پیاز

پیاز نیز برای درمان درد گوش استفاده می شود. خواص ضد باکتری و ضد قارچ پیاز کمک به درمان درد گوش است. یک قاشق غذاخوری از پیاز آب گوشت را از روی پیاز خرد شده بریزید و روی حرارت کم حرارت دهید. سپس دو یا سه قطره این مایع را به گوش دو یا سه بار در روز بریزید. پیاز تازه را لرزاند و آن را در یک پارچه تمیز قرار دهید. پارچه را بر روی گوش بگذارید تا پنج تا ده دقیقه طول بکشد. این را چند بار در روز انجام دهید.
آنتی بیوتیک ها برای درد گوش


دلیل درد گوش

عفونت گوش میانی (رسانه های اوتیسم) عفونت گوش میانی گوش یکی از شایع ترین علل آسیب شنوایی در کودکان است. این عفونت ممکن است در بزرگسالان رخ دهد، اما شایع نیست. عفونت گوش میانی گوش شایع ترین در میان کودکان پیش دبستانی است و اغلب پس از سرد شدن رخ می دهد.

عفونت کانال گوش (التهاب گوش خارجی). درد گوش در این شرایط، گوش می تواند به وسیله عفونت قسمت بیرونی گوش یا کانال گوش ایجاد شود. این نوع عفونت در بین بزرگسالان نسبت به کودکان رایج است و مخصوصا برای شناگران نیز رایج است. عفونت کانال گوش نیز ممکن است در افراد مبتلا به بیماری های پوستی نظیر اگزما یا گردن گوش ایجاد شود. اگر از عفونت کانال گوش رنج می برید، ممکن است احساس سوزش یا خارش شدید داشته باشید. شما همچنین ممکن است ترشحات از گوش شما داشته باشید، احساس تنگی کنید و شنوایی شما طبیعی نیست.

جرم گوش (موم) گوش ما مواد مومی برای محافظت از گوش ها تولید می کند. این واکس دائما در حالت عادی به خارج از گوش می رود و به تدریج ناپدید می شود. اما گاهی اوقات یک جرم سخت این موم ممکن است شکل و کانال گوش را مسدود کند. در این مورد، شما احساس می کنید که یک یا هر دو جنس ناشنوایان هستند و برای شما بسیار آزار دهنده هستند. به یاد داشته باشید که هرگز نباید سعی کنید موم را درون گوش با خط چشم باز کنید. از آنجا که می تواند آن را به گوش شما بیشتر فشار می دهد و به طور کامل بلوک کانال گوش. اگر احساس می کنید که جرم گوش باعث درد در گوش شما می شود، باید به متخصص ENT مراجعه کنید. ممکن است برای متخصص یک ماسک گوش خود را با فشار آب (این شستشوی گوش) ضروری است.

سردی ساده: گاهی اوقات، سرماخوردگی می تواند باعث ایجاد گوش بدون عفونت گوش شود. این آسیب گوش به علت میزان زیادی از مخاط است که گوش شما در هنگام سرماخوردگی تولید می شود. برخی از این مخاط ممکن است در گوش میانی تجمع پیدا کنند و فشار ایجاد کنند

  • قاسم قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی